Arkadaşlar merhaba 🖐️ bir sorum olacak hemen özet geçeyim bn 15 Aralık’ta doğum yaptım 25 ocakta kırkım çıktı 22 Mart’ta adet oldum ve sonra hiç olmadım sürekli adet olacak gibi karnım ağrıyor yumuşacık oluyor sonra hiç bir şey yok afedersiniz arada ihsalda oluyorum kabızida kokulardan migdem bulunduği zamanlarda oldu özelikle eşimin ağız kokusu 🤦bn hep bebeğimi emziriyorum diye ona bağlıyorum ama hamile olma ihtimali varmiyorum eşim o konuda çok dikkatli ama niye hala adet olmadım bilmoyirum böyle olan var mı acaba bilgi verirseniz sevinirim 🌺