Senanurrrrr Kızlar merhaba adetim 10 gün önce bitti fakat 3 gündür şiddetli bir bel ve kasık ağrısı çekiyorum karnımda şişlik oldu ve 2 gündür koyu kahve akıntım oluyor sürekli benimle aynı durumu yaşayan varsa bilgu verir misiniz rica etsem
MinnieMouse Senanurrrrr bilemiyorum ustte kalsin ama ben olsam doktora giderdim haftasonuna girmeden 🤷🏻♀️
Sureyya1 Senanurrrrr belki gebelik vardir biraz bekleyin olmadi bi doktora gorunursunuz ama degisiyo inanin birde pamdemi dinemi insanin stresten vucut dongusu de alt ust oluyo