Sita3434 şöyle bir durum var aslında cidden aldırma gibi bir düşünce yoksa benim fikrim gerekte yok. Çünkü ilk gebeliğimde riskli çıktı doktorumun konuşması beni perişan etmişti ilk çocuğum ve daha 23 yaşındaydım duruma göre ilerleyen testlerde de sıkıntı çıksaydi , eşim senin bileceğin iş sen ömrünü adayacaksın ben doğsun isterim dedi ve geri kalan testleri yaptırmadım şu an 8 yaşını bitirdi çok şükür bir hastalığı yok aksine zehir gibi inanılmaz zeki bı cocuk. Yaşım çok küçüktü bı cahillik yapabilidim şu an 3.ye hamileyim ne aşı ne test hiç 2.cocugumda da yaptırmadım. Doğumuma bir ay var bunda da yaptırmadım , ama gel bana sor ilk gebeligimi doğana kadar öyle mi böyle mi diye düşünmekten perişan olmuştuk , hatta adak vs adamistik. 🤷 Detaylı ultrasonu 3.ündede yaptırtım aynı şekilde ,ilk çocuğumun renklide de ensesi kalın ve burnu minik çıkmıştı down ihtimali yüksekti ailedede vardı çünkü. Ama hamd olsun sağlıklı aldık kucağımıza burnu hâlâ minik hokka burunlu ☺️