BusraBrnYnc Kızlar eşimle birkaç isim bulduk fakat kararsızız. Noyan, Cihangir ve Poyraz isimlerini düşünüyoruz. Eşim Noyan ismini istiyor sizce nasıl hiç duydunuz mu? 🙄🤔
Bebekhemsiresi-1 BusraBrnYnc Noyan bir tanıdığım abimin ismi aile dostumuz. Karakter olarak çok prensipli oturaklı biri zaten askeri personel ama tabi isme yormamak lazım 😀 Değişik bir isim alışılmamış..
Cerenn1654 BusraBrnYnc noyan ismini duydim fakat.yanlos anlmayin boyle ermeni ismi cagriismi yapiyor.fakay poyraz gizel
Sterre Noyan ismi de güzel ama hep orta yaşlı erkeklerde gördüm ben bu ismi. Bunların arasında bence en güzeli Poyraz🌸
BusraBrnYnc Bebekhemsiresi-1 evet alışılmamış bir isim bende o yüzden soruyum bir dedim. Kafam karıştı ☺️
Cerenn1654 BusraBrnYnc vallah canim dogmadan netlestir.bir isimde ufacik bir endisen oldumu.ufacik bir sinmeme durumu inan olmuyor.
BusraBrnYnc Cerenn1654 5. Ayımızdayız şu anda kararlaştırmaya çalışıyoruz inşallah. Zaten eşimin babasının ismide olacak. Çok zor kabullendim eşimin babasının ismini şimdi asıl adını ben belirleyeceğim bakalım hangisini seçeceğim. 🥰☺️
Ayseee4238 BusraBrnYnc Noyan ismi çok güzel bizde oglusumuza Barlas Noyan koyacağız. Başkomutan hakan olacak çocuk demek Öztürk isimlerinden ben çok begeniyorum
BusraBrnYnc Ayseee4238 adıyl yaşasın maşallah oğlunuza allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin. Uyumlu güzel olmuş 🤗
Mucizem0405 Çocuklarınıza isim düşünürken birazda ilereki zamanları düşünerek isim koyarsanız daha iyi olur sanki 🤗
Seda-34 BusraBrnYnc Noyan eskiden moğolların komutanlarına verilen addı canım. Türkler moğol noyanları tarafından çok büyük eziyetlere maruz kaldılar maalesef😞😞 tabi karar sizin ama bi tarihçi olarak çok itici buluyorum bahsettiğim sebeplerden dolayı ama herkes aynı şeye takılmayabilir tabi. Bence bu isimler arasından en güzeli Cihangir telaffuzu da manası da çok güzel
BusraBrnYnc Seda-34 teşekkür ederim canım öğrenmiş oldum eşimlede paylaşıyım bu dediklerini. Düşününce evet üzücü bir durum. 🥺 bende kararsız kaldım vallahi erkek ismi hiç yoktu aklımda. Kız olsa vardı aklımda