Merveeeeeeeee ahh ! sakın diyorum baska bisey demiyorum. samsundan ankaraya gtmek zorundaydim tamda 33 filanken. hatirlamak bile istemiyorum . 5 saat arası ama 3 kez kendim otobusu ozel olarak durdurdum yurudum 5 er dkka. 2 kezde kendi mola verdi otobus
ama ben bittim. bel agrisi🙈 ama oyle boyle degildi. bacaklarim oldu davul zaten. korkutmak istemem. belki senin bunyen kaldirir. ama bana deselerki bidaha gitmen lazim.. ölüm olur cenaze filan ancaa yanii