Mii Merhaba kızlar yeni gebeyim haliyle herşeyden korkar oldum benim yumurtlamam sağ kasığımdan olmuştu doktorda ultrasonda keseyi sağdan gördü bugünde sol kasığımda bir batma vardı çok yoğun olarak hemen geçti ama kanamam falan olmadı tehlikelimidir
Arydr123 Mii doktorum tek taraflı ağrı zararsız istersen ağrıdan yere yat ama tek taraflı olsun dedi. Aşağı baskı yapan ortada olan ağrı tehlikeliymiş. Benim kese solda hep solum batardı ilk haftalar ama sonra geçiyor 😊
Mavi34 Mii gebeliğin başlarında her iki kasıkta da ufaktan batma şeklinde ağrı oluyor kısa süreli. Kanama.lekelenme yoksa ağrın çok şiddetli değilse normal süreçtir korkma