Cansueslioglu canım benim de bu şekildeydi burda paylaştım birçok kişi gebesin dedi ama regl oldum birkaç ay önce tabi . ikinci çizginin çok belirgin olması gerekiyor bu testte gebelik görmen için ama tabi olabilir de bence günü gelince gebelik testi yap buna pek inanma