Korkulacak birşey yok çok normal. Bazen geç döllenme olabiliyor. Benim ikinci gebeliğim tam haftasındaydı ilk yerleşme kanalarım olmuştu 6+5 Haftada korkup gitmiştim ultrasonda kese görünüyordu. Ufacık bir yolk kesesi vardı. Vajinalde bebek daha net göründü ve kalp atışı vardı.Bir hafta sonra bebek normal ultrasonda göründü.