kbra97melegi ben yıkamadan önce makineyi 90 derecede boş çalıştırdım, deterjan bölümüne elma sirkesi koydum..sonra 30 derecede 1 saatlik programda beyazları ve renklileri ayırarak yıkadım.. eldiven ve çoraplar için file kullandım tavsiye ederim yoksa kayboluyor çok minik oldukları için ☺️ 29+4 de başladım ben.. yıkama kuruma ütüleme ve dolaba yerleştirme işi 3 günümü aldı 😅 baya yordular o yüzden erkenden yapın bence, aradan çıksın. şimdi 31. Haftamdayım ve rahat ettim 👍🏻 haftayada çantamızı hazırlayacağız inşallah 🙏🏻