Merhaba hanımlar ben 12 haftalık hamileyim, bu zamana kadar hiçbir şekilde kaşık ve bel ağrım olmadı ama dünden beri karnıma aniden sancı giriyor ve agrısı beline geçiyor 3 4 dakika sürüyor böyle günde 2 3 kez oluyor , daha önce yaşamadığım için biraz korktum yardımcı olur musunuz lütfen 🙏🏻☺️😔, suanda belim agrıyor diye uykumu kaçırdı uyuyamıyorum rahat yatamıyorum 🥺