İyi akşamlar birşey sormak istiyorum şuan 5+4 hamileyim düşük tehlikem var pazartesi günü kahve rengi lekelenmem vardı doktora gittim kese etrafında kanama var dedi iğne ve hap verdi günde iki defa kullanıyordum kaç gündür hiç bişey yoktu ama bugün kırmızı renkte fazla kanamam oldu ve hemen doktoruma gittim kese düzgün ve yolk kesesi var dedi tekrar iğne yapıldı ve hapım günde 3 defa olarak değiştirildi bu durumu yaşayan varmı çok korkuyorum ilk hamileliğimde boş gebelik yaşadım 2.5 ay önce buna da bişey olucak diye çok korkuyorum bana yardımcı olurmusunuz yaşayanlar varmı şimdiden çok teşekkür ederim.