Mminikmucizemmm 0144 doktorum bana arabayla Bile gitsem güneş kremi kullanmamı cildin normalden daha fazla hassas olduğu için hemen leke olacağını ve sonra geçiremeyeceğimi söyledi dilerseniz güneş kremi kullanın belki işe yarar
CansuDRY Yasemin_in68 Kızımda hiç olmadı. Oğlumda oldu benim. Oğlum 16 aylık oldu. Lekeler geçmedi maalesef.🙁