SedaTanerBayram Doktorumuzdan 18 ci haftada zorlan cinsiyet tahmini aldık kıza benziyor dedi bu değişir mi arkadaşlar
deletedmom42 SedaTanerBayram degisiyo canim 20. Haftaligim hala benziyo diyolar detaylida kesin net bisey ögrenirim diye umit ediyorum ki kesin erkek diyip detaylida kiz oldugunu ögrenen cok tanidiğim var detayliyi beklemeni tavsiye ederim 😊
Elifismaill Benim de 15. Haftada erkeğe benziyor dedi içime de erkek diye doğmuştu kendimi öyle alistirdim 18. Haftalıkken başka doktora gitmek zorunda kaldım izne çıkmış doktorum kız dedi inşallah haftaya değişmez 😂