Herkese iyi geceler ben bişey sormak istiyorum suan 32+2 haftalık hamileyim rapor alıp iş yerine vereceğim pazartesi ancak alacağım 32+4 oluyorum pazarteside ama çarşambaya kadar yasak oldu yine. Raporu 32.hafta içinde vermemiz şartmı. Pazartesi raporu alacağım ama işleme alınırımı yani