Nilerkanc İç çamaşırinda sarı leke bırakan akıntıların oluyor. Fakat ağrı kaşıntı yanma koku vs hiçbir başka belirti yok. Doktora akıntım çok dediğimde olur bu haftalarda dedi ama rengini sorgulamamisti. Aynı durumu yaşayan var mı
Burcuckmk Nilerkanc 36+1 deyim hala akintim var bazen beyaz bazen sarı yesil olmadığı sürece korkmuyor doktorlar :)
Gmz35y Nilerkanc 7+3 bende normalmiş koyulaşmadığı sürece.. çok az bi kahverengi akıntım oldu çok az ama doktorum hemen Protestan verdi her ihtimale karşı.
Fatmabngl Akıntının olması normal hamilelik boyunca oluyormuş için rahat olsun 19+5 haftalığım başından belli oluyor bendede ☺️
M-r-v Fatmabngl peki bende hiç öyle akintilarim yok bu normal mi,🙄 ilk hamileliğim de oluyordu şimdi yok 6 haftaligim ama öyle değişik bi akıntı yok
Elf_3667 Haftayım hafiften azalma var, kaşıntı da var ama bu süreçte Sirekli su kullanıyorum. Sende bi kaç gün arayla sirekli su yıka ya da pamuk yardımı ile sürebilirsin . Belki yardımcı olur faydası olur.
M-r-v Nilerkanc bi posta birisi akıntı kesildi diye endiselenmis bende o endiselenince acaba akıntı mi olması gerekiyor benim mi endişelenme diye düşündüm 😂😂🤭
Nilerkanc Gmz35y Ben gebeliğin başından beri kullanıyorum ilk gebeliğim kanamam vs de hiç olmadı ama direk başladı