Yesimsu01 merhaba, 3 yıl önce başıma geldi. Havayolu firmasını arayıp kuş için kayıt oluşturduk. Firma bize muhabbet kuşu için. Veterinerden onay almamız gerektiğini söyledi. Bizde yolculuğa uygundur yazan kaşe imzalı bir belge aldık. Ancak belge yeterli gelmedi, kedi köpekler için çıkartılan kimlik belgesinden olması gerekiyormuş. Firma yeterli bilgi vermemişti. Havalimanında firmasının önünde uzunca sinir bozucu bir bekleyişin ardından ucu ucuna uçağa yetiştik. Tabi o arada aramadığımız yetkili kalmadı. Belgenin Aslı ve fotokopisinin yanınızda olması gerekiyorki kopyayı uçağın kapısındaki görevliler alıyormuş bizde tek belge olduğu için onu vermek zorunda kalmıştık. Sonrasında çok şükür bir sorun olmadı ama imtihan gibiydi. ☺️ Birde galiba kuş için de bir miktar ödeme yapmıştık. Tabi taşıma kafesinde olması gerekiyor, biz büyük kafesi bagaja vermiştik valizin içine koyup.