Akin_Ceren Kızlar bayramda bileziklerimi takmıştım ama ellerim şişti çıkaramıyorum uğraştım fakat parmaklarım yara oldu yine de çıkmıyo kaldı tavsiyeleriniz neler nasıl çıkarabilirim çıkmazsa da doğuma bu şekilde girebilir miyim
mrskement Akin_Ceren ellerini kollarıni sabunlayincadami çıkmadı 😲eskiler çorapla çıkarırmis bide öyle dene istersen
Eligulu Akin_Ceren takmayın nasıl güvenip taktınız ki ya hamilelik bide şişiyor insan kuyumcu kesip çıkarır
Gezgin_annee İnce mus çorapla dene canım. Eline tak çorabı bileziklerin altından geçirip yavaş yavaş çorabı çekerek çıkarabilirsin 😇
Znrr Akin_Ceren ellerini kollarını biraz buzlu suda bekletip daha sonra sabun ya da çorap yönetimini dene istersen canım
Denizyildizii Akin_Ceren biraz bastır bileziği azcık yamulsun. Sonra sabunla yada çorap giy. Yada zeytinyağı sür bileğine kadar
Alyaesmaa Akin_Ceren Eltimde takmış çıkaramadı yara oldu eline strec sardım sımsıkı eli kuculdu ustune ten corap gecırıp cıkardık😂😂
Ebruznnn Aynısını bende yaşadım bugün 😅 bol sabunla yıkadım ya allah bismillah diyerek çıkardım valla bu kadar şiştiğimi bilmiyodum
1_minik Akin_Ceren bir kuyumcu kızı olarak söyleyeyim şöyle canım ince çorabı eline geçir bilezikler üstte kalsın…yani eline koluna kadar ince çorabı giy sonra yavaşça çekin…çıkması lazım…genelde geceleri şişer el rahatsız etmezse sabah da deneyebilirsiniz..inşallah çıkacaktır..
Akin_Ceren 1_minik herşey denedim canım o şekilde de çıkmıyo kaldı kolumda yaralar iyileşsin tekrar deneyeceğim inşallah bu sefer olur
1_minik Akin_Ceren yanında olsam hallederdim ama canını da yakma canım..en kötü bi kuyumcuya git yasaklar bitince çıkarır onlar ..
Mom54544 Akin_Ceren Eline poşet geçir musluğun altına geç suyun altında dene benniyle çıkartmıştım hamile değilken takmıştım bı baya ödem olduydu cikartamamistim ne çorapla ne yağ ne kremle falan en sonunda bu yöntemle çıkartmıştık annemle😂
Akin_Ceren 1_minik çıkaramazsam gidicem canım kuyumcuya işin kötü tarafı perşembe günü uçak yolculuğu yapıcam inşallah orda sorun yapmazlar