Arass kol gelişimiiçin demişti prenatolog, zaten bu gelişim değerlerideortalama değerler, ultrasondaki ölçüm de %100 tam değerleri yansıtmıyor zaten.telaşlanacak bişey olsa takviye vs verirdi, ben normal devam ettim yememe kendisi düzeldi, sizinki de eminim öyle olacaktır