afrasil Ftmgl12 benimde covid gecirince kaldı 😂 hayattaki şansım tedavi için Türkiye ye gittim covid oldum 3 ay gecince yapıyoruz dedi şehir hastanesi zaten 2 ay kaldım yani daha fazla kalamazdm filmden sonra ilk deneme bakalm nasip artık .