ballanne Kızlar şuanda medipol megada takipli olup doğum ücreti veya doğum paketi hakkında bilgisi olan var mı ? Toplanalımmm.
Sultankiz ballanne ben şuan gidiyorum normal 3.750₺ sezeryan 5.700₺ doktor çağırma ne kadar bilmiyorum ama doktor prof olursa fiyatlara 1.500₺ -2.000₺ daha ekleniyor. Geçen ay sormuştum. Duygu Işıl Gencer doktorumuz 😊
livalina ballanne ben gidiyorum şuan sezeryan 5700 dü en son konuştuğumuzda. Doktor olarak Nagehan Kaya kontrolündeyim çok da iyi 😌
ballanne Kevser1234 bende 13 haftalıkken kanalı bi şekilde gittim ama doktorumdan memnun kaldım. Muayene iyide doğum için çok çok yüksek rakamda ödemek istemiyorum merak ediyorum bu seferki kontrolümde sorucam ama bilen varsa iyi olurdu
ballanne Best11 iyiymiş fiyatlar ya herkes çok pahalı çok pahalı diyince daha yüksek fiyatlar bekliyordum 😅
Sultankiz Best11 mega medipol fiyatları olduğuna emin misiniz ? Geçen ay güncel olarak sordum. Ama normal medipol fiyatları bu oraya da ayrıca sormuştuk çünkü
Kevser1234 Kevser1234 ben feride mimaroğlu doktorum çok mennunu 2 doğunumuda o yaptırdı önceden başka hastanedeydi şimdi oraya geçmiş ondan başkasında istemiyorum fiyatlarınıda merak ediyordum çok olursa nasıl yapıcam diye
Sultankiz ballanne yok yok hayır bizzat o hastaneye gidiyorum. Geçen ay doğum paketler hakkında bilgilendirdiler hatta hazirandan sonra da güncelleme gelebilir denildi
Sultankiz Best11 çok ilginç bizde orayla görüştük bize bu şekilde söylendi size çok az fiyat verilmiş çok şaşkınım
alimerve livalina ya ben Nagehan kaya ve duygu Işıl Gencer arasında kalıp duygu hanıma gittim 2. Kontrolünü de geçen oldum Nagehan hanıma mi gitseydm acaba duygu Hanimda iyi gerçi ama
Paramedicmom Best11 sanırım değişiyormuş Prof Dilek benk şilfeler e gidiyorum ama doğumda fark olucak sanırım
Best11 ballanne şimdi belki zorunlu sezeryanla mecburisi fiyati farkli olur. Belki size söylenen fiyat odur. 🧐
Denizcyc ballanne Evet doktora göre fiyat değişiyor. Doçent prof var. Ve en az 3 ay takipli hastaysan kendi doktorunun ücretini ödüyorsun ama takipli hasta değilsen denk gelen nöbetçi doktorun ücretini ödüyorsun.