kaderelmci handegurses benim şişlikler baya baya küçüldü ben doktora gittiğimde zâten ağrı ya da kanamam yoktu şişlikler için gitmiştim
handegurses kaderelmci Anladım, şuan bebek baskı yaptığı için bence şişliklerin tamamen içine girmesi doğumdan sonra olur gibime geliyor bu arada kremi sadece dışa mı sürdünüz yoksa içinede sürdünüzmü