bsranderyaa bende 20. Haftadan beri geliyor şimdi 34 olduk hala devam ediyor hatta bi ara gece bir kalkıyordum üstüm kolum sırılsıklam o zaman doktora sordum normal hazırlanıyor süt kanalların dedi şimdi de oluyor özellikle sütyen takmayınca atletlerimde hep sarı lekeler oluyor bir de böyle olup sütü gelen de var gelmeyen de inşallah biz emzirebilenlerden oluruz iyi bişeydir