Kızlar ben 34+4 teyim 3 gün önce nst de sancı 79 lara çıktığı için ciğer geliştirici vuruldum suan. Nidicard ve progestan fitil kullanıyorum . Sancıyı nst de hissetmedim bebek hareketsiz diye gitmiştim sadece içim rahatlasın diye. Açılmam yoktu rahim uzbluğuuda 33 dü suan ilaçlarla duruyor kasılmalar yani böyle bi durum yasayan varmı bebeğim bi kaç hafta daha beklermi sancı girio girmediğini anlamıyorum sadece gün içerisinde karnım bazen toplanıyor uzun süre ayakta kalamıyorum Allah rızası için bebeğim ve benim için bi ayetel kürsi okur musunuz 🙏🏼 😞