Kızlar selamlar , doktorum balık yağı verdi (regenesismax) çok büyük yutamıyorum maalesef ki çok denedim her türlü denedim olmuyor normalde de ilaçları zor yutarım ama bu baya büyük olduğu için hiç içemiyorum , aranızda minik kapsül balık yağı kullanan var mı veya sıvı olarak var mıdır acaba