vezza06 Kızlar kayinvalidem ikinci normal doğumda kesi atılmadığını söyledi tecrubeliler merakımı giderebilir mi🙂
gamzelianne1 vezza06 benim arkadasimda atilmamisti ama bebek kendi yirtmis biraz 5 tane dikis atmislardi kuzum yani hersey bebege bagli acikcasi
Yunel vezza06 görümcemin 2 doğumunda da dikişi vardı bir teyzemin 3 doğumunda da ama bir diğer teyzem 4 doğurdu kesi yoktu bu Bnce bebek ve annenin vücuduyla alakalı birşey