Trendyoldan nuvita marka emzirme sütyeni aldım 24.90 suanki fiyatı memnunum tavsiye ederim bitane bir beden büyük bitane iki beden büyük aldım gayet ii o kadarda büyüyeceğini sanmıyorum 85 takiyordum 90-95 aldım deneyin derim şuan hala indirimde bilginiz olsun