39+5im.
00.00 itibarı ile son 1 olacağım. Ama hala gelen yok. Bu sabah 15dk da bir olan sancıların bir anda kesildi. Stresten sancı kaçmış doktor dedi. 41 dolana kadar bekleyeceğiz. Totem yapıp tartışma açanlar doğuruyor. Bu sefer ben de deneyelim dedim bakalım tutacak mı :)