Mervis58 Elif5361 aa bende ağustos 2 veya 9 unda doğum yapacam nasip olursa sanırım 28 haftamınsınız🤗
Deryaakan Elif5361 benim de 10 Ağustos beklenen doğum tarihimiz :) ama kızım daha erken gelecek hissediyorum 🥰
mucizemmmmmmmm birprensesvebirprensannesi 16 temmuz inslhh Allah izin verirse 31 haftaligim sancılarım var simdedn
dmldkc__ mucizemmmmmmmm merhabalar bizimde 14 Temmuz görünüyor merak ettim nasıl sancılarınız var acaba 🙈
Emaylayda Ebru67 bizim de aralığın ilk haftası nasipse.ilk gebeliğimde kızım tam 5 hafta erken gelmişti umarım bunda da olmaz 🙏🏻
_Nilayismail- Gozde94 benim de sonu gibi görünüyor ama bugün sancılarım hafif hafif yokluyor gibi acaba doğum belirtisi olabilir mi 🙄
_Nilayismail- Sltnbyzt o zaman 38 haftalıkmısınız Bu arada sancınız oluyor mu acaba BENİM bugün hafif hafif arada yokluyor gibi
Sermec27 birprensesvebirprensannesi ya 16 haziran ya 17 haziran 33+2 haftalık hamıleyım 33 gün var büyük ihtimal 🥰
NeslihanDuz Zeynepela1 Sizdemi 24 haftalıksınız 🤗 bizde Ağustos sonu Eylül başı bekliyoruz bakalım sağlıkla gelsinler 🌸
Blablabla Hacer35 benimde sizinle aynı bugün 29+2 oldu. Sezaryen kısmını konuştunuz mu ikinci bebek mi? Bizde daha bahsi geçmiyor doğum şeklinin hiç