Latifealkn Kızlar 37+4 haftalık hamileyim yaklaşık bir saattir 10 dk ya bir giren kasıklarımda ağrılarım var bu doğum belirtisi olabilir mi
MrsAkuzum Latifealkn öncelikle sakin olun stres de kasılma yapar. Ilık duş alıp uzanmaya deneyin sancılar da azalma ya da durma oluyor mu? Nisan ya da su geldi mi takibini yapın. Eğer dinleyince geçiyor ise yalancı sancıdır. O da düzenli gibi görünüp sonradan geçebiliyor.
Latifealkn MrsAkuzum Yürüynce mesela kasıklarıma kramplar giriyor gibi kıpırdayamıyorum kasılıyor göbeğim çok sert doktorum suyun gelene kadar evde bekle dedi
MrsAkuzum Latifealkn onlar yalancı sancı olabilir o durumlarda yürümek yerine duş almak çok daha iyi geliyor. Özellikle belinize ve bacak aranıza ılık sıcak arası su tutun çok rahatlatır
Latifealkn MrsAkuzum Tamamdır teşekkür ederim bu yalancı sancılar doğuma çok az kaldığının habercisi sanırım en azından 38 haftayı görsem ☺️
Seymalios Latifealkn şuan tarihiniz yeterli ama malesef doğumun yaklastiginin habercisi değil benim 3 haftadır var 38 haftaligim sadece hazırlık yapiyor
Seymalios 2 hafta önce 1 cm aciklik rahmim aşırı yumusamisti nisanimda geldi ama hergun heyecan yasiyorum herşeyde bugün Gelcek diyorum ama sadece demekle kalıyorum eşim sürekli umitleniyor sonra üzülüyor😀
Latifealkn Seymalios Sağlıkla kolaylıkla kavuşun inşallah demekki hala zamanı var sabredin az kalmış😇