Buglem03 ben yaptırdım ama içerken de öldüm canım nolur nolmaz yaptır allah korusun dogumda şekerin çıkar önceden müdahale ederler ben yaptırdım bende sadece tek kolesterolum biraz yüksek çıkmış hafiften kansızlık var dedi ama sen in haftan geçtiyse yapmazlar diye biliyorum büyük ihtimal benim 22. Haftada yaptı