EmelGl Merhabalar kızlar sabah 9 da pembe renkli lekelenmem oldu öğlen saatlerinde ise kahverengine döndü... muayeneye gittim açılmam yok ama nst de sancım çıktı... başına gelen var mı? Acaba ne zaman doğururum 💃🤱🏼💙
PelinHekimoglu Valla benim ilk doğumumda kahverengi akıntı bir hafta önceden gelmişti devamlı bir hafta sonunda Doğum başladı .Hatta kaç kere git gel yaptık hastaneye ama kişiden kişiye değişir bekle bakalım biraz .Sağlıcakla kavuş bebişine 🤗
EmelGl PelinHekimoglu teşekkür ederimm 😊 peki sancınız oldumu bu süreçte? Benim 30 sn süren kasıktan bele doğru sancım oluyor 10 dk arayla ??
PelinHekimoglu EmelGl zaten sürekli bi bel ağrısı vardı ilk olduğu için sancı sanıp git gel yapıyordum ben 🤭 o leke geldikten sonra zaten haber vermişti geleceğine 😬
Deletedmom404 EmelGl aha sen doğurursun Canım valla uzun sürmez sana diyim 😂benim de gece 30 saniye süren 7 dk da bir gelen sancım vardı ertesi gün Doğum yaptım şimdi durumun ne peki
EmelGl Mosimosi yaaa ne güzell 😊 bende bi umut yatış yapar dedim ama incelme var açılma yok dedi geri yolladı doktor 😩
Deletedmom404 EmelGl hadi Rabbim yardımcın olsun kolaylık versin İnşAllah Canım Benim sağlıkla kavuş kuzuna 🤱🏻🙏🏻😊
EmelGl FatmaYilmazUyar ben 39. Hafta içindeyim bebeğimin önceki haftalarda azalmıştı hareketleri bikaç gündür daha hareketli ve dün lekelenmem oldu ... ama bebek büyüdükçe hareketleri azalır doğum belirtisi değil bu diye biliyorum ben