Akkiz__elis bnde öyleyim 22 marta adet oldum ve hala olmadım.bebegim 5 aylık bebeğim i emziriyorum diye âet olmadım duyorum ama hala adet olmadım 😑adet olacak gibi karnım ağrıyor yumuşacık oluyor sonra hiç br şey olmamış gibi oluyor afedersiniz ihsalda oluyorum arada bu aralar çok açıklıyorum emzirdigim için diye bağlıyorum herşey ama hamilemiyim acaba 🙈