Merve56 14+1 haftalık gebeyim , dün ve bu gün kahve rengi akıntım oldu. Doktoruma sordum sıkıntı yoktur dedi. Ama korkuyorum. Yaşayan varsa konuşabilir miyiz?
Tmerve Merve56 Benim de 11. Haftada geldi eşimle kan uyusmazligimiz vardı o yüzden iğne oldum. Iyi ki gitmişim hastaneye yoksa bebek zehirlenecekmis kanımdan. Bence vakit kaybetmeden gidin
sezcag Merve56 bende de oldu iki defa. Bizde kan uyuşmazlığı var o yüzden ilkinde iğne vuruldum ve progestan ilaç yazmıştı doktorum bi kutu içtim devam etmem gerekiyormuş bilmiyordum sonraki ay trkrardan oldu doktoruma sordum eski kan olabilir panik yapma progestana devam et dedi. Ben hem oksopar hemde coraspin kullanıyordum aspirini kestik kanaman Kırmızı ve pembe olmadığı sürece korkma demişti zaten. Ama sen yine de bi danış canım