Mervecihan2635 oğlumda bizde sepet beşik almıştık çok beğeniyordum ben 6 yada 7 aylıkti sanırım daha yeni ayaklanmisti yani tutup kalkiyordu düşmeden yakaladım arkadaşım doğum yapacaktı o istedi ona verdim odasına geçirdim tutunup kalkmaya başlayana kadar kullanabilirsiniz. Şimdi e bebekte gördüm geçen başka yerlerde de varmış sepet gibi ama dikdörtgen beşik 5 yasa kadar kullanılıyor diyor anne yani da oluyor 3 kademeli sanırım ondan alacağım sizde bakabilirsiniz,