can123 31 yaşında 21 Haftalik hamileyim.ilk gebeligim. Ayrıntılı ulrasonda bebegin eşinin asagida olduğu söylendi. Bu şekilde olupta sonradan değişen var mı? Degismezse sezeryan olunuyormus.
DeryaAydnToptas can123 7.aya kadar yukarı cıkması gerekıyor benımde öyleydi uzan dinlen eğilme gibi şeyler söylendi Allah’a şükür yukarı çıktı
can123 Inşallah canım yukarı çıkar, şu an hertürlü egzersiz, ağır kaldırma yasak. Hiç birşey yapamıyorum.