Hanımlar adetim yeni bitti ama çok yoğun şeffaf akıntım var yani siliyorum peçetenib her yeri şeffa akıntı oluyor ve kasıklarımda hafif ağrı var.Gebelik testi yaptım 1-2 saat sonra ince bi silik çizgi beliriyor.İlk gebeliğimde aynı böyle olmuştu . Kimyasal gebelik olmuştu.Aranızda bi kaç saat sonra çıkan çizgide hamile olan var mı?