Arkadaşlar adetim 1 gün geç geldi 4 gün önce baktım teste çıkmadı bugün gelen adetim kahverengi geldi ped koydum sonra hep sildikçe kahve rengi geldi sonra pembe gbi geldi sildikçe ama pedime gecmemis şimdi tekrar lavaboya gittim ve pedim kahverengi gelmiş hep bunu yaşayan oldu mu başına ilk kez geliyor daha önce 3 kere gebe kaldım kaybettim yaşamadım bole şey 🙄