Merhabalar bende çift yumurta ikizlerine hamileyim şuan 14 +3 haftalığız hala çok zorlanıyorum kusmalarım felan henüz bitmedi zaten kanama vs hastanede yatma bunlarında yaşadım şükür bebeklerim iyiler inşallah da iyi olurlar sizleri kilerde , beslenme açısından şu an çok yiyip içemiyorum ama dikkat ediyorum herşeye birde kaçıncı haftada öğrendiniz cinsiyetleri 😇