Papatya2768 Kızlar selam, bu hafta gebeliğimi idrar testisinde öğrendim. Pazartesi de kan testi vereceğim sizce ilk doktor kontrolüne ne zaman gitmek gerek benim doktorum hazirana kadar doluymuş
mlkkk Papatya2768 beta 3000üstünde kese görülür bir hafta 10gün sonra da kalp atışı duyulur kan verdikten sonra beta değerinizi iki günde bir iki kat artacak şekilde hesaplayın 3000üstü olduğunda gidin
BusraUras Papatya2768 bende hamile olduğumu ilk evde idrar testi ile öğrendim. Öğrenir öğrenmez ilk bulduğum doktor randevusuna gittim aynı gün. 3 haftalıkmış. O doktor bana ne yemem ne yememem gerektiğini anlattı. Ben daha sonra araştırdım hangi doktor hangi hastane daha iyi doğum için nereyi tercih etmeliyim diye. Aldığım tavsiyeler sonucunda hala gittiğim doktora başladım. İlk haftalar gitmek önemli. Kan tahlillerini yaptır. İhmal etme geç kalma doktora gitmeye.
Merynurii Papatya2768 ben idrar testi yaptım iki gün sonra kan testi yaptım beta 9 bin civarı çıkınca aynı gün hemen gittim keseyi gördüm 5+2 gunlukmus 🙏 beta sonucunuza göre bence eğer yüksek ise gidin bilgiler almış olursunuz erken gitmenin bir zararı olmaz
Papatya2768 Hafissee o zaman Haziran da gitmek mantıklı, kalp atışı ne zaman duyuluyor peki o civar mı canım ??
Derinin-annesi 6.haftanızda falan gidin isterseniz.Keseyi görürsünüz,belkı kalp atısını da duyarsınız.
Papatya2768 BusraUras tamam canım sağol benimki planlı gebelik 6 ay önce testlerimi yaptırdım eksiklerimi tamamladım uzun süredir de folik asit içiyorum öyle bir kimyasal gebelik yaşadım şimdi ne durumda bilmiyorum o yüzden hastane Pazartesi ara dr asistanı ile görüşün dedi umarım erkene randevu alırım
BusraUras Papatya2768 inşallah bulursunuz. Rabbim bebişinizi sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 😊
gulin-35 Papatya2768 keseyı ve kalp atısını duyana kadar her hafta gıttım ben sonra ayda bır uc haftada bır cagırıyor zaten