Kizlar 2 gündür felaket bir gaz sancısı çekiyorum karnım de sertleşiyor 2.gebeligim ama bu şancı doum.sancisina çok benziyor acaba sancılarım.mi basladi bugün daha şiddetli oldu gidiyorum af edersiniz büyük abdestim gelmiş yapıyorum bitiyor tekrar gün içinde çok az yapıyorum ama sancısı doum.sancisi gibi belimden aşşagiya vuruyor acaba ben doum sancısı mi çekiyorum da bunu gaz yada tuvalet olarak hissediyorum çünkü yapıyorum apdestimi tekrara bir sızı ishal adet sancısı gibi bir sızı
Hiç gitmiyor gazim gelince şiddetleniyor şancı gibi belimden vuruyor sonra çok az yapmama rağmen tuvaletimi şiddetli ağrı veriyor böyle olan varmı bu haftalarda 38+2 sizce bu gaz sancisimi yoksa kasilma eşliğinde yalancı sancimi