Merhaba. 7 haftalık gebeyim, boş gebeliktende şüphelendi doktorum. 18 inde kontrole gidicem fakat yaklaşık 1 hafta yı geçik çok istifra ediyorum,kokulara dayanamıyorum hicbirsey yiyemiyorum yediklerimi çıkartıyorum. Dün gün içerisinde toplam 8 kere istifra edince doktoruma yazdım,bana prilamı önerdi. Gece uyumadan iki tane kullanılıyormuş . Kullandım bulantimı kesti fakat fena baş dönmesi çarpıntı ve haksızlik yaptı yan etkileri içerisindeymiş. Bulantimı geçirdi ama beni fena etkiledi sersemleştirdi. Bırakmayı düşünüyorum. Kullanan var mı?