bitanembugram Nihan hanım hakkında çok olumlu yorum aldım canım . Ben 2.doğumu Soner bey 3.doğumu Burçak hanım yaptı . Hastaneye güvenebilirsin ameliyathane ve özellikle anestezi doktoru çok rahatlatıyor çok güzel geçiyor . Ayrıca ebe harika bir insan . Hemen emzirmek için geliyor sütünün gelmesi için çok uğraş veriyor . Ve en önemlisi filiz hanım çocuk doktorun olacak çok şanslısın 😍 şimdiden hayırlı sağlıklı doğumlar dilerim .evladına sağlıcakla kavuşursun insAllah 🤲🏻🥰