Deletedmom_5 Kızlar bu ara hep sucuklu kaşarlı tost yiyesim var 30. Haftadayım 14 kilo aldım geceleri acıkıyorum ama tost aşkım gitmiyor 🤔 dünyaları yiyim genede aklıma tost düsüyor ne önerirsiniz doyurucu sağlıklı kilo yapmayan biseyler 😁
Aslhn12 Deletedmom_5 ben de dahil hangi hamile varsa tost aşeriyor 😅😅 bi tost aşkı var hamilelerde. Büyük ihtimal daha hafif olduğu için diye düşünüyorum. Ben de kahvaltıda hep tost/ çay yaparım. Yani sana önereceğim ne olabilir yulaf olabilir hem gebelikte sağlıklı hem de doyurucu. Süt yulaf ve içine azıcık meyve koy (kuru üzüm kuru kayısı kuru incir ceviz çok güzel oluyor ) hem sağlıklı
Duygus97 Deletedmom_5 ben müsli aldım onu yiyorum geceleri içinde kuru meyve de var hem ağzım tatlanıyor hem de bebeğe de faydalıymış doyurucu
MucizeAnnesii Deletedmom_5 canım yoğurt ye süt iç ama ekmek ve yağlı şeyler yeme derim . Sana zararlı fazlası . Doğumda zorlanırsın .
Deletedmom_5 Aslhn12 yulafın tadını hiç sevmiyorum hamilelikten önce diyet amaçlı kahvaltıda yiyodum baya bi bıktım 🤭😁
Deletedmom_5 MucizeAnnesii sorma doktorumda uyarıyor zaten kilo aldın diye bide bu kiloları verirkennsarkması var 😁
Mavi34 Deletedmom_5 ben 1 kase yogurt içine 1 salatalık bir dilim kepekli ekmek doğuruyorum azıcık su ilave ediyorum serin serin iyi oluyor
Beyzan Deletedmom_5 ahh bu ben 2 sene önce hamileyken nerdeyse her gece sucuk ekmek yedim doguma +25 kg ile gittim hiç bir faydasını görmedim o kadar yemenin şimdi ikinci gebeliğim bu sefer daha temkinliyim açlık psikolojik diyorum ve kuru meyve ile bastırıp uyuyorum
Deletedmom_5 Beyzan yaa ac yatmak istemiyorum ama canımda tost istiyo napsamki yoğurt yesem doymam midem o kadar genişledi 😁
MucizeAnnesii Deletedmom_5 aynen aynen seni yorar daha emzirme dönemi de var . O zaman da diyet yapamazsın. Sağlıklı beslen az ve öz beslen
kelebegimm07 Deletedmom_5 evet bende günde 5,6 defa yemek yiyorum ☺️ ama çizi çok güzel bastırıyor bende yeni keşfettim bırakmaya hiç niyetim yok☺️
Mavi34 Deletedmom_5 iste içinde ekmek salatalık ve tuz olduğu icon doyurucu bu ben bazen öğlen yemeği olarak ta yiyorum
Deletedmom_5 kelebegimm07 hamileliğimin başlarında mide bulantıma iyi geliyordu ama o zamanda çok iştahsızdım sofrada 1 corba icsem doyuyodum 😁