aysee_arslan geçiren mi 🙄 o enfeksiyon gelince geçmiyo malesef 😕 hamileliğimn ilk haftalarindan beri enfeksiyon sorunu yaşıyorum. Fitil ve tel kullanımlık şase veriyo doktor. Kullanıyorum şikayetim geçiyor sonra gene tekrarlıyor. İlk bayram gecesi gene acillik oldum o enfeksiyon yüzünden sabaha kadar hastanede gözetim altında aldılar. 😔😔 Geçmiyor ne yapsam. Doktor erken doğumu tetikler diyo sürekli