Ates21 gece uyuşmasından dolayı kalkıyorum hep herkes wc ye kalkar ben uyuşukluk açmaya kalkıyorum asla uyutmuyor ve son 4 gündür resmen eklem yerlerim ağrıyor nette okudum ödemden dolayı sinirlere baskı olduğundan dolayı kaynaklanıyormuş ve doğumdan tam olarak 3 ay sonra ödem gidince ağrılar geçiyormuş ağlıcam zor tutuyorum kendimi