_hasret- Kizlar tabi her gebede olucak die birsey yok ama 1haftadir cok parca puncuk uyuyorum gece kalkiyorum sikinti ile sonra zor uyuyorum nettende baktim gebeligin son aylarinda oluyomus olup yasayip dogum sonrasi duzelen varmi sanki gecmiycek gibi geliyo
Aysegultkk _hasret- benimde şuan öyle geceleri uyuyamıyorum sabah erken kalkamıyorum 39. Haftadayım inşallah hamilelik sonunda geçer ya
zeynepemiromer _hasret- bende de var ya gece yatamam sabah kalkamam deli oluyorum hiç mi bir gece uykusu gelmez insanın ama yok
Kghkflfk _hasret- ben 23 haftalığım son bir haftadır çok fena uyku sorunu çekiyorum benim için erken değilmi
Kghkflfk _hasret- 2-3 gibi yatıyorum 7de kalkıyorum.. gözlerim yanıyo uykusuzluktan ama uyuyamıyorum başm ağrıyo
_hasret- Aysegultkk sizin cok az kalmis korkudan sanirim ne kdar korkmuycaz desekte oluyo bende 34 de girdim her aksam.balkondayim suanda ole dua okuyorum o rahatlatiyi oglende cikiyorum mecbur maske agzimda dolasiyorum ewde olmuyo
_hasret- zeynepemiromer ayran yada rezene ben az iciyorum ama bole cay kasigi ile korkuyorum rahatlatiyo elinizi karniniza koyun salavat getirin birde ben ole rahatliyom az
_hasret- Kghkflfk o tamamen piskolojik bir sorun bebek buyuyo ya yer aciyo kendine kan akisimiz degisiyo hormonlar tavan haliyke ama dogum sonrasi gecer diyolar canim bende ole dua ediyorum🙏
zeynepemiromer _hasret- onuda yapıyorum canım inan kaç kez zikirler de çekiyorum vallahi bilmiyorum ki niye oluyor dönüp dönüp duruyorum sabaha karşı 5 6 gibi falan deliksiz yatıyorum
_hasret- Kghkflfk dua oku canim bol bol abdest al dua oku oglenleride kendini yor biraz abartmadan yuru yani yuruyusde iyi geliyo
_hasret- Kghkflfk okadar sikinti oluyoki iyi olalimda uykusuz kalalim diyorum bn en azindan uykum var ya deriz😂simdi oda yok tik yok
Kghkflfk _hasret- hergün yürüyüş yapıyorum Ama yok ve uykumda var uykusuzluktan başm ağrıyo gözlerim kanlanıyo bide ama dalamıyorum uykuya
_hasret- Kghkflfk rezene ic az ama yada ihlamur hergun dus al artik idare etcez ben gecen cuma kustum sikintidan patliyodum ay cok kotuydu ya allah saglik versin hastanede basiyo beni maske agzimda kapali yerde duramiyorum nasil olcak bilmiyorummmm☹️
momsboys _hasret- 34 haftalıgım bende gece zor dalıyorum ve fix önce 2 bucukta sonra 6 bucukta uyanıyorum sonra zorla tekrar dalıp 8 bucukta uyanıyorum bezdim
_hasret- momsboys bende sikinti ile firliyorum sanki bisey olcak gibi balkon olmasa ben napardim.diyorum ☹️
Seyma4 _hasret- yaa bu bir tek bende var sanıyordum kalbim çarparak uyanıyorum ve geri uykuya dalmak çok zor