İyi aksamlar hanimlar kusura bakmayin boyle bir konu hakkinda yaziyorum ancak artik inanilmaz rhaatsizim. Afedersiniz gaz cikaramadigim icin karnimda bebekte kas kati kesiliyo gaz sancilari mahfediyo beni. Benim gibi olanlar napiypsunuz varmi bi cozum oneriniz ??