Aynuromerbyr12 16da başladı süte tarçın atmak iyi geliyordu kesmezse renni içiyordum ama 24ten sonra ne süt ne renni asla kesmiyor aç tok farketmez akşam saat 10dan sonra ekşimeye başlıyordu özellikle sağa yatınca birden yanıyordu midem garip bi durum doktorum lansor yazınca rahatladım 🤦🏼♀️