Merhaba sevgili anneler 🌸şu an 34 haftalık oldum göğüslerim büyümeye başladığından beri göğüs altım her kızarık pişik oldu sanırım sürekli kaşınıyor ve kırmızı kırmızı yuvarlak yaralar var normalde bu zamana kadar idare ettim ama sıcaklarda daha kötü oldu. Eşim bugün eczaneden bepanthol cilt bakım kremi almış eczacı onu vermiş iyi gelir diye aranızda kullanan var mı? Doktora haftaya gideceğiz o zaman sorabilirim anca belki aranızda kullanan vardır dedim 🤗