Ben de aynı durumdayım ve hamilelilgim ilk ayından itibaren böyle bazen çok şiddetli oluyor doktrorum normal olduğunu rahmin büyüdüğünü ve baskı yaptığını söyledi. Genelde ilk hamilelikte daha sk görülüyormuş. 15 haftaligim bu arada ve genelde her gün o ağrım oluyor